Het eerste aanspreekpunt op onze school voor ouder(s) is de coach van de leerling. De meeste vragen of problemen kunnen ouder(s) samen met de coach oplossen. Bij grotere problemen, bijvoorbeeld als een kind heel vaak te laat komt, neemt de coördinator contact met de ouder(s) op. De coördinatoren behartigen de belangen van leerlingen en coördineren de activiteiten van de coaches. Ze zijn bovendien verantwoordelijk voor alles wat zich rondom hun klassen afspeelt: rapportvergaderingen, ouderavonden, verlof et cetera. Een coach in de bovenbouw heeft over het algemeen drie jaar lang dezelfde leerlingen onder zijn hoede. Mochten er onverhoopt problemen zijn waar ouder(s) en de coördinator samen niet uitkomen, dan kunnen ouders natuurlijk altijd bij de rector of conrector terecht.
Drie keer per jaar krijgen onze leerlingen een overzicht van hun vorderingen. Na uitreiking van zowel rapport 1 als 2 worden de ouder(s) in de gelegenheid gesteld om, samen met hun kind, in gesprek te gaan met de vakdocenten over de behaalde resultaten in de zogenaamde tienminutengesprekken. Ouder(s) kunnen altijd eerder in gesprek gaan door de betreffende (vak)docent, coach of coördinator te mailen of naar school te bellen.